naar top

dienst Burgerzaken op afspraak voor vreemdelingendossiers vanaf 1 november 2017

di 31 oktober 2017
Vanaf 1 november 2017 werkt de dienst burgerzaken voor het behandelen van vreemdelingendossiers enkel nog op afspraak.

Heb je een vraag rond vreemdelingenzaken of wil je hieromtrent een dossier indienen, maak dan een afspraak bij dienst burgerzaken op nummer 03 890 76 49 of stuur een mail naar burgerzaken@puurs.be. Langskomen aan het loket tijdens de openingsuren om een afspraak te maken kan natuurlijk ook.

De medewerkers plannen je afspraak in en je ontvangt een bevestigings-e-mail of een afsprakenkaartje met de exacte datum, uur, plaats en welke documenten je moet meebrengen. Op het afgesproken moment staat er in het gemeentehuis een medewerker voor je klaar.

Je kan een afspraak maken voor weekdagen in de voor- en namiddag en voor woensdagavond.

Nieuwsoverzicht
opgelet

Openingsuren & contact

burgerzaken

adres
Hoogstraat 292870 Puurs
Tel. tel.
03 890 76 50
Fax fax
03 890 76 91
e-mail
burgerzaken@puurs.be

Lees meer artikels over