Iets te melden of een klacht?

In Puurs besteden we veel aandacht aan jouw mening. Heb je een suggestie? Ben je over iets ontevreden? Heb je een echte klacht? Laat het ons weten.

Afhandeling

Je hebt je probleem nog niet aangekaart? Vul dan de elektronische meldingskaart in. Je kan de papieren versie afhalen en/of terugbezorgen aan de balies of in de dienstencentra.

Werd je onvriendelijk onthaald, kreeg je geen antwoord op je vraag, zit je dossier ergens vast, ... dan kun je bellen of langs gaan bij de klantendienst of het klachtenformulier invullen.

Hoe gaat de klantendienst te werk? Lees er meer over in de download klachtenprocedure.

Publicatiegegevens reglement meldingen en klachten
- Orgaan van goedkeuring: Gemeenteraad en OCMW-raad
- Datum van goedkeuring: 6 juni 2016 en 22 juni 2016
- Datum van publicatie: 27 juni 2016

Meer info

Op de site http://www.ombudsman.be/ vind je alle officiële ombudsdiensten van België.

Een aantal meldingen worden door andere bevoegde overheden verholpen: